A gyártás minden érájában a termékek tömeges termelése a divat. Ezt látjuk a ruházati szegmensben, vagy az élelmiszeriparban is. Minél többet, ugyanolyat. Egy zacskó ropi, vagy épp egy darab sajt már nem villanyoz fel minket, mert mindig ugyanazokat látjuk, mindenhol. Ha valami újdonság kerül a polcokra rögtön kiszúrjuk, észrevesszük. Nagyjából, átvitt értelemben ezen az elven működik a tökéletes ajándékozás metódusa is.
Ha a meglepetés tárgya valami olyan, karakterrel, személyiséggel rendelkező tárgy, ami üzenetet hordoz, személyre szabott „postás”, akkor telitalálatos döntést hoztál. Ez garantálható. Abban a világban, ahol időhiány miatt az emberek többsége nem gondolkodik túl sokat az egyedi ajándékok kitalálásán, igazi felüdülést jelenthet, ha valaki olyan lelkesen, fáradhatatlanul keresi a legoptimálisabb megoldást, mint te.
Így egyszerre tudsz hatalmas örömet, felejthetetlen pillanatokat, és múlhatatlan élményeket szerezni. Márpedig a meglepetés esetén nem csak maga a kiváltó tárgy kerül fókuszba (bár természetesen az az alapja mindennek), hanem az általa generált érzések, mementók. Ezek válnak ugyanis örök emlékké, valódi ékszerré az élet hatalmas ékszeres dobozában.